Mentorystės sritis
Miestas
Apie
Klientų patirtis yra viena iš pagrindinių ašių, laikančių bet kokį verslą. Ir pirmauja tie, kurie pažįsta savo klientus, kryptingai analizuoja jų patirtis, į jas atsižvelgia, ir ieško būdų, kaip jas tobulinti - gerinti, trumpinti, lengvinti.
Taip pat visi esame ir vieni kitų klientai - tiek darbe, tiek asmeniniam gyvenime, todėl savo klientų lūkesčių supratimas ir jų realizavimas padeda ne tik verslams būti sėkmingais, bet ir pasaulį iš esmės daro geresne vieta gyventi.
Turiu patirties valdant klientų patirtis mažmeninėje ir elektroninėje prekyboje, dirbant su skambučių centrais, operacinės veiklos organizavime, kokybės valdyme, procesų tobulinime. Šiuo metu turiu nemažą darbuotojų komandą Baltijos šalyse, dirbančių vietoje, nuotoliniu ar hibridiniu būdu - mielai pasidalinsiu patirtimi, kaip organizuoti, valdyti ir auginti tarpkultūrines komandas.
Taip pat labai laukiu Mentee, su kuriais kartu galėsime diskutuoti ne tik apie galutinį klientą, jo lūkesčius, bet ir vidinius klientus įmonės viduje - kieno klientas yra transporto skyrius? Ko tikisi buhalterijos padalinio klientas? Su norinčiais galėsime žengti dar toliau - koks įdarbinimo skyriaus indėlis į galutinio kliento kelionės sėkmę? Kaip galutinio kliento lūkesčiai persidengia su vidiniu klientu?
Laukiu visų, kuriems mano patirtis gali būti naudinga, nepriklausomai nuo to ar esi naujokas klientų patirtyje ar pažengęs.
Daugiau