Mentorystės sritis
Miestas
Organizacija
Apie
Klientų aptarnavimo srityje B2C sektoriuje dirbu daugiau nei 10 metų, iš jų 5 metus esu vadovaujančioje pozicijoje. Šiuo metu Inbank įmonėje dirbu su trimis skirtingomis klientų aptarnavimo grupėmis, t.y. klientų aptarnavimo grupe bei el.parduotuvės pardavimų grupe įmonės viduje ir trečios šalies skambučių centru.
Galiu nedvejodama teigti, kad klientų aptarnavimo sritis man yra tiek darbas, tiek hobis, todėl mielai savo patirtimi pasidalinčiau ir su Tavimi!
Jeigu Tau įdomu ir kyla klausimų apie tai kaip...
- pradėti dirbti klientų aptarnavimo srityje ir kas Tavęs ten laukia?
- kaip suvaldyti vidinį ir/arba išorinį skambučių centrą?
- kokius rezultatus būtina stebėti ir kaip matuoti pagrindinius rodiklius?
- kaip klientų aptarnavimą paversti pajamų centru?
- kaip su komanda siekti bendrų tikslų?
- kaip elgtis piko laikotarpiais?
- ir daaaug kitų klausimų...
Parašyki man ir susitarkime tinkamą laiką diskusijai!
Daugiau