idialogue

2023.05.02

Knygos, dėl kurių verta atsikelti anksčiau

Šį rytą pabudai su didžiuliu noru ir atsikėlei net 30 min anksčiau. Vyras, šuo ir kaimynas, žiūrintis pro langą, negali patikėti, o idialogue Mentoriai šypsosi, nes žino, kad tai jų knygų rekomendacijos užmotyvavo tave geram ryto skaitiniui.

Kaip ten sakoma… kaip rytą pradėsi, taip… Dar sakoma, kad visi puikūs žmonės skaito. Na, supratai – laikas gerai knygai. O kad keltis tikrai būtų verta, štai Mentorių rekomenduojamų knygų sąrašas.

 

Evelina Burokė:

 

  • David Epstein „Range: Why Generalists Triumph in Specialized World“ priešnuodis visiems, kurie vis dar galvoja, kad sėkmę karjeroje gali nulemti tik siauras ekspertiškumas.

 

  • Ayn Rand „The Fountainhead”, egoizmo reabilitacijai, nes „A man's ego is the fountainhead of human progress.”

 

Rūta Albrektienė:

 

  • Joseph Grenny „Crucial Conversations” tai knyga, padedanti ir profesinėje, ir asmeninėje erdvėje. 

 

  • Joseph Grenny „Influencer” tai knyga ne apie socialinių tinklų influencerius, o apie tai, kaip daryti įtaką žmonėms, kad pasiektume tikslus.

 

Eglė Vaišvilienė:

 

  • Daniel Coyle „The Culture Code: The Secrets of Highly Successful Groups” – tai puikūs ir paprasti pavyzdžiai apie kultūros svarbą įmonėse.

 

Edita Kirdeikaitė:

 

  • Robert M. Sapolsky „Elgesys” įspūdinga mokslo apie žmogaus elgesį sintezė. Remdamasis naujausiais įvairių mokslo sričių tyrimais autorius nagrinėja tokias aktualias temas, kaip gentinis mąstymas, ksenofobija, hierarchija, konkurencija, moralė, laisva valia, karas ir taika.

 

  • Bessel van der Kolk „Kūnas mena viską” šioje knygoje pateikiamas neįtikėtinas kiekis informacijos apie beveik kiekvieną traumos potyrių aspektą, tyrimus, intervencijas ir teorijas. Akivaizdžiai juntamas holistinis požiūris, gilinamasi į tai, kokią įtaką smegenims padaro pribloškiantys trauminiai įvykiai, tiriamos nepalankių, vaikystėje patirtų prieraišumo modelių, smurto prieš vaikus ir įsisenėjusio bei ilgalaikio smurto pasekmės. Ši knyga – tai tikra informacijos „aukso gysla”.

 

  • David D. Burns „Gerų emocijų vadovas” kad suprasti, jog keisti savo gyvenimą ir spręsti problemas galima pradėti tuoj pat ir tam nebūtina išnarstyti iki smulkmenų vaikystės patyrimus ir traumas.

 

  • Ramunė Dirvanskienė „Kaip veikia smegenys” ar kada nors susimąstėte, kaip veikia smegenys? Kaip priimami svarbūs sprendimai? Kodėl susergama depresija ir kodėl žmonės klaidžioja per miegus? Kodėl metams bėgant prastėja atmintis ar susergama Alzheimerio liga? Ar įmanoma pagerinti smegenų veiklą ir atkurti prarastas funkcijas?

 

Diana Barauskienė:

 

  • Pradedančiajam CX ekspertui puikiai tinka Alan Pennington „The Customer experience book” lengvai skaitosi, nemažai praktinių pavyzdžių, kuriuos galima pritaikyti norima apimtimi. 

 

  • Įkvėpimui ir žinioms pasisemti puikiai tinka taip pat praktinė Matt Watkinson knyga „The Ten principles behind great customer experiences”. 

 

Norisi daugiau knygų rekomendacijų? Skaityk 10 knygų, kurias skubėti perskaityti tau rekomenduoja idialogue Mentoriai | 8th edition.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

idialogue

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Augimui
idialogue mentorių atradimai: 10 knygų, kurios įkvėps pokyčiams 2025-aisiais
idialogue mentoriai, tie patys, kurie kasdien padeda augti ir tobulėti kitiems – nutarė pasidalinti savo knygų lobynu. Ir čia ne šiaip sau „perskaityk, nes taip reikia” sąrašas. Kiekviena knyga yra išbandyta, nugludinta ir garantuotai veikianti! Tad sėskis patogiau, pasiruošk užrašinę arba bent jau telefono užrašus ir keliaukime į knygų nuotykį!
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Sėkmės istorija
Net būnant 40–ties nevėlu keisti scenarijų: režisierės asistentės kelias į IT lyderę
Pradėjusi karjerą kino industrijoje kaip antroji režisieriaus asistentė, vėliau dirbusi šeimos versle, pardavimuose ir baldų pramonėje, sulaukusi beveik keturiasdešimties idialogue mentorė Laura Binish stovėjo prieš didžiulį iššūkį – ar išdrįs visiškai pakeisti savo karjeros kelią ir žengti į nežinomą IT pasaulį? 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Nuo chaoso iki sistemos: kaip revoliucionuoti darbuotojų įvedimo procesą?
Pradžioje buvo chaosas. Turėjome žmonių, kurie buvo atsakingi už naujokų įvedimą, bet visa sistema egzistavo tik jų galvose. Kai ateidavo naujas darbuotojas, tekdavo improvizuoti kaip džiazo koncerte. Problemos buvo akivaizdžios – sergantys ar atostogaujantys darbuotojai, degantys darbai, informacijos perdavimo iškraipymai.
Skaityti toliau