Mentorystės sritis
Miestas
Apie
Esu sukaupusi įvairialypę verslo valdymo ir tobulinimo patirtį. Puikiai žinau, kai kurti geriausias klientų patirtis, diegti į klientą orientuotą įmonės kultūrą ir efektyviai valdyti ir tobulinti verslo procesus Taip pat galiu patarti mokymų ir darbo grupių organizavimo klausimais.
Klientų patirties valdymo metodikos taikymas bei ilgametė patirtis su įvairiais kokybės standartais ir metodikomis (ISO9001:2015, CMMI, Lean, ITIL, Agile, TWI ir kt.) leidžia man pažvelgti į kliento problemą iš įvairių pusių ir rasti tinkamiausius jos sprendimus. Mano karjeros kelias prasidėjo IT srityje analizuojant verslo ir klientų reikalavimus bei kuriant sistemų dizainą, todėl iki šiol mane domina viskas, kas susiję su naujausiomis technologijomis. Ieškokime inovatyvių ir integruotų sprendimų kartu.
Daugiau
Atsiliepimai:
Karina
Esu labai dėkinga Gitanai už skirtą mentorystei laiką ir dėmesį. Gitana ne tik noriai dalinasi savo didele profesine patirtimi kokybės ir rizikų valdymo, projektų vadybos ir klientų patirties kūrimo srityse, bet ir yra atvira, nuoširdi pašnekovė. Per mūsų mentorystės santykio laiką kartu, Gitana man padėjo įveikti kelias profesines problemas susijusias su projektų ir pokyčių valdymu tarptautinėje organizacijoje, pažvelgti į situacijas kitu kampu ir, galiausiai, praplėsti akiratį, kalbant apie profesinių pasirinkimų ir darbo su savimi galimybes.
Asta
Turėjom su Gitana vieną ilgą susitikimą, ir už tai esu labai dėkinga. Gitana nuostabiai dalinosi savo patirtimi ir žiniomis. Ji yra CX guru, bet žiūri į klausimus plačiau ir giliau. Ačiū ir gerų kitų mentorysčių! <3
Danguolė
Didelis ačiū, Gitana, už Jūsų skirtą laiką mentorystei, už Jūsų norą dalintis mintimis ir žiniomis kliento patirčių valdymo srityje. Susitikimų metu Gitanos įžvalgos ir patarimai padėjo taikliau susidėlioti mintis galvoje, kad labai svarbu, kaip ir kokį pamatą "pasistatome" įžengdami į CX vadovo rolę, kokia galėtų būti įmonės klientų patirčių valdymo strategija, diskutavome apie personas ir profilius, apie "advokatavimą" klientui ir daug kitų įdomių dalykų... Nuoširdžiausia rekomendacija. Ir dar kartą didelis ačiū :)
Simona
Atvirai pasakysiu: nėra žmogaus, kuris iš pirmo karto supratų mano perspektyvą. Tačiau, Gitanai tai pavyko pirmo susitikimo metu. Buvau nustebusi... Jausti ryšį su mentoriumi yra didžiulė dovana. Tiek taupanti laiką, tiek padedanti projekto kūrybai ir plėtrai. Esu dėkinga, kad mūsų keliai susitiko su Gitana. Tai visu pirma žmogiskas žmogus, kuris jaučia. O antra - tai savo srities specialistas, kuris turi galios ir patirties matyti dalykus holistiškai ir dirbti drauge su mentee! Gitana nuostabi asmenybė, kuri kaip ir kiekvienas iš mūsų yra žingeidi, mylinti savo srytį ir visada "on track with you" :) Atsiliepimai tik geri. Rekomenduoju pačiai/-am įsitikinti apie ką kalbu!
Rūta
Esu labai dėkinga Gitanai, kad mane nukreipė teisinga linkme. Su šia pagalba aš pajudėjau iš taško, kurio negalėjau įveikti pati vienerius metus, dėl per sudėtingos sau užduoties. Mentorystės tikslas - pradėti tvarkyti procesus: klientų patirtys, vidinės sistemos ir darbuotojai. Su Gitanos pagalba aš žinojau nuo ko pradėti, dėl Gitanos klausimų pasidarė aiškiau ko man reikia, kaip ir tą įgyvendinu. Radau šiltą ir atsakingą mentorę!
Giedrė
Labai malonu , Gitana buvo jus pažinti. Laikas tiesiog praskriejo.