idialogue

2023.11.02

Knygos kaip ir investicijos – pasitaiko atsiperkančių dešimteriopai

Knygos kaip ir investicijos – pasitaiko atsiperkančių dešimteriopai ir tokių, kurios tik prarastas laikas ir pinigai… Kad taip nenutiktų, dalinamės mentorių rekomenduojamomis knygomis, nes great minds don’t lie.

 

Greta Zaikauskaitė rekomenduoja:

 

D. Jonikas „Startuolio evoliucija: nuo idėjos iki sparčiai augančio verslo” – knyga, kuri pirmiausiai buvo išleista anglų kalba ir tapo tikra savo žanro sensacija Amazon.com, jos teisės buvo parduotos net į arabų šalis, o Kanados ir kitų pasaulio šalių universitetai ėmė naudoti Donato knygą kaip mokomąją medžiagą. Nenuostabu, kad rašydamas knygą rinkodaros ekspertas dr. D. Jonikas pasirėmė net 1447 startuolių patirtimi visame pasaulyje ir išgrynino kriterijus ir veiksmų planą, kaip idėją išvystyti iki pelningo ir sparčiai augančio verslo.

 

Matas Bulevičius rekomenduoja:

 

P. Lencioni „The Five Dysfunctions of a Team“ – knygoje detaliai pasakojama kaip atpažinti komandinio darbo diskunkcijas ir kokiais būdais jas įveikti. Autorius, konsultavęs tūkstančius įmonių, teigia, kad savo tikslus pasiekiančios komandos sugeba laiku pastebėti ir įveikti minimas ydas. Sėkmingoms komandoms labiausiai padeda ne sudėtingos teorijos ir elgesio modeliai, o „gebėjimas suderinti sveiką protą, užsispyrimą ir nepaprastą drausmę”.

 

P. Lencioni „The Ideal Team Player“ – pristatoma praktinė sistema ir įrankiai idealiems komandos žaidėjams atpažinti, pasamdyti ir ugdyti. Nesvarbu, ar esate lyderis, bandantis suburti tobulą komandą, personalo specialistas, norintis pasamdyti tikrus komandos žaidėjus, ar komandos žaidėjas, norintis tobulėti – ši knyga bus ir naudinga, ir patraukli.

 

Ieva Jasevičiūtė rekomenduoja:

 

David D. Burns „Geros nuotaikos vadovas. Nauja emocijų terapija” – knyga daranti milžinišką poveikį profesinėms ir asmeninėms pažiūroms. Ji padeda suprasti, kad keisti savo gyvenimą ir spręsti problemas galima pradėti tuoj pat ir tam nebūtina išnarstyti iki smulkmenų vaikystės patyrimus ir traumas. Terekia suprasti, kaip mes patys savo įprasminimais ir mintimis kasdien keičiame save ir pasaulį. 

 

Vainius Rakauskas rekomenduoja:

 

O. Burkeman „Four Thousand Weeks: Time and How to Use It” – knyga kviečia į laiką pažvelgti kitaip – atmetant paviršutiniškus patarimus, kaip „suspėti viską padaryti laiku”, ir susitelkiant į žmogaus gyvenimo baigtinumą, kuriuo turime išmokti džiaugtis.

 

Ineta Bukelevičė rekomenduoja:

 

J. Hary „Pavogtas dėmesys” – daugelis mano, kad nesugebėjimas susikaupti yra kiekvieno iš mūsų asmeninis trūkumas. Bet taip nėra, nes tai lėmė galingos išorinės jėgos – socialiniai tinklai, žiniasklaida ir daugybė kitų šiuolaikinio gyvenimo aspektų. Šiais laikais žmonės išgyvena dėmesio krizę, kuri smarkiai veikia mūsų gyvenimus, tad kyga rodo, kad yra dvylika veiksnių, kurie mažina gebėjimą sutelkti dėmesį ir tik juos perpratę galėsime sau padėti.

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

idialogue

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Augimui
idialogue mentorių atradimai: 10 knygų, kurios įkvėps pokyčiams 2025-aisiais
idialogue mentoriai, tie patys, kurie kasdien padeda augti ir tobulėti kitiems – nutarė pasidalinti savo knygų lobynu. Ir čia ne šiaip sau „perskaityk, nes taip reikia” sąrašas. Kiekviena knyga yra išbandyta, nugludinta ir garantuotai veikianti! Tad sėskis patogiau, pasiruošk užrašinę arba bent jau telefono užrašus ir keliaukime į knygų nuotykį!
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Sėkmės istorija
Net būnant 40–ties nevėlu keisti scenarijų: režisierės asistentės kelias į IT lyderę
Pradėjusi karjerą kino industrijoje kaip antroji režisieriaus asistentė, vėliau dirbusi šeimos versle, pardavimuose ir baldų pramonėje, sulaukusi beveik keturiasdešimties idialogue mentorė Laura Binish stovėjo prieš didžiulį iššūkį – ar išdrįs visiškai pakeisti savo karjeros kelią ir žengti į nežinomą IT pasaulį? 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Nuo chaoso iki sistemos: kaip revoliucionuoti darbuotojų įvedimo procesą?
Pradžioje buvo chaosas. Turėjome žmonių, kurie buvo atsakingi už naujokų įvedimą, bet visa sistema egzistavo tik jų galvose. Kai ateidavo naujas darbuotojas, tekdavo improvizuoti kaip džiazo koncerte. Problemos buvo akivaizdžios – sergantys ar atostogaujantys darbuotojai, degantys darbai, informacijos perdavimo iškraipymai.
Skaityti toliau