Eisvė Trečiakauskaitė

2022.05.20

Internetinių mokymų kūrimas: suteik vertę prieš bandydamas parduoti

„Geriausia, ką gali padaryti bandydamas parduoti savo info produktą internetu, tai duoti būsimam pirkėjui išbandyti dalį savo produkto." – sako idialogue Mentorė, informacinio internetinio verslo ekspertė Eisvė Trečiakauskaitė.

 

Sukurk nemokamą edukacinį turinį

Internetinių mokymų rinkoje sunku nuspręsti ir suprasti, ar produktas tinkamas ir koks jis yra, nes negali užeiti į parduotuvę ir jo pačiupinėti. Dėl šios priežasties būsimiems pirkėjams yra naudinga turėti laisvai prieinamo edukacinio pobūdžio turinio . Tai gali būti blogo įrašai, podcastai, socialinių medijų postai svarbiausia turinio vartotojus ir sekėjus, kurie mėgaujasi tavo kuriamu turiniu, prisikviesti prisijungti prie tavo elektroninio laiškų sąrašo ar naujienlaiškio. Kuriant informacinius elektroninius produktus, duombazė, kurioje yra susidomėjusių žmonių elektroniniai paštai, yra kone svarbiausias ir vertingiausias dalykas. Beje, ši duombazė yra tavo ir jokios medijos nepanaikins šių žmonių sąrašo, kaip kartais nutinka, kai Instagram ar Facebook pašalina profilį su įgytais sekėjais. 

 

Nebijok atiduoti geriausios informacijos

Geriausiai pasirinkti tokį nemokamą turinį, kurį tau patogu sukurti ir pateikti, galvojant apie tęstinį darbą su klientu. Galvok apie produktą, kurį parduodi, ir kokią svarbią informacijos dalį galėtum iš viso turinio išimti, kad tai būtų greita nauda klientui ir jis galėtų pasibandyti ką reiškia gauti tavo žinias. Skatinu nebijoti paimti gerosios dalies iš savo produkto, nes mintis o jeigu atiduosiu per daug” dažnai daugelį stabdo ir yra neproduktyvi. Jeigu tu nori, kad žmonės pamatytų kaip gera yra su tavimi dirbti ar iš tavęs mokytis, gerai yra parodyti, kokie nuostabūs tavo nemokami dalykai yra. Tai skatins mintį “jeigu nemokama informacija tokia gera ir naudinga, vadinasi ir patys kursai tikrai bus vertingi”.

 

Surink elektorinių paštų adresus

Taigi būtinai paruošk lengvai prieinamą kabliuką” savo būsimiems klientams. Šis kabliukas tai nemokamas ir greitai suvartojamas turinys, kuris turėtų išspręsti vieną konkrečią problemą, su kuria susiduria tavo idealus klientas. Toks nemokamas turinys turi būti prieinamas suvedus elektroninio pašto duomenis tam, kad klientas gautų turinį, atsisiunčiamą PDF ar video formatu. Tai pirmas ženklas, kad tavo auditorija tavimi pasitiki ir tavo turinys yra aktualus, nes žmonės nepagaili laiko ir savo asmeninės informacijos elektronino pašto. 

 

Turinys, prieinamas pateikus elektroninį paštą, taip pat gali papildyti tavo leidžiamą / parduodamą edukacinį turinį. Pavyzdžiui, jeigu Youtube vaizdo įraše pasakoji apie tai, kaip galima numesti svorio su tavo programa, atsisiunčiamas nemokamas turinys galėtų būti maisto ar treniruočių planas savaitei. Norėdamas jį atsisiųsti nemokamai, žmogus turi suvesti savo elektroninį paštą.

 

Kitas puikus būdas yra sukurti virtualų gyvą renginį ir pakviesti dalyvius jame registruotis, įvedant savo elektroninį paštą. Žmonės, kurių elektroniniai paštai patenka į tavo duombazę, tau yra pasiekiami vieno mygtuko siųsti” paspaudimu. Kitu atveju tam, kad pasiektum žmones, kurie tik apsilankė tavo puslapyje ir peržiūrėjo nemokamą turinį, teks papildomai ieškoti, išleidžiant pinigų reklamai.

 

Geriausias būdas kontaktams surinkti

Tau bus reikalinga elektroninių pašto adresų surinkimo platforma. Ganėtinai populiarios yra MailChimp ir Mailerlite, abi turi savo privalumų ir trūkumų. Visgi aš renkuosi Kajabi (nuoroda prisijungti ir išbandyti Kajabi platformą rasi čia).

 

Priežastis paprasta ten gali susikurti ir puslapį, kuriame bus patalpinta informacija apie nemokamą PDF failą ar video įrašą (angliškai tai vadinasi optin page). Tai puslapis, kuriame žmonės gali perskaityti daugiau informacijos apie tavo nemokamą turinį. 

 

Kajabi sistemoje gali rinkti elektroninius paštus, siųsti naujienlaiškius, automatizuoti žmonių užsirašymo nemokamam turiniui procesą. Be to, Kajabi gali patalpinti ir savo internetinius mokymus. Taigi visa, ko reikia internetiniam informaciniam verslui, tau pasiekiama vienoje platformoje, kad tavo, kaip kūrėjo darbas, būtų lengvesnis.

 

Taigi kaip suteikti vertę prieš bandant parduoti?

Užduotis po šio straipsnio aiški: 

  • Sugalvoti kokiu nemokamu turiniu pasidalinsi kliento problemai spręsti 
  • Nuspręsti kokiu formatu dalinsiesi nemokamu turiniu (PDF, video turinys ar keletas automatizuotų elektroninių laiškų)
  • Nepamiršti į dalinimosi turiniu procesą įtraukti kontaktų surinkimo žingsnio
  • Apgalvoti kaip pristatysi savo mokamas programas ir tęstinius kursus nemokamo turinio viduje

 

Voilà! Esi dar vienu žingsniu arčiau prie savo internetinio verslo sukūrimo!

Skaityk visus Eisvės straipsnius (žingsnius pagal eiliškumą) apie internetinio verslo vystymą:

Prisijunk prie idialogue!

Dalintis Facebook

Eisvė Trečiakauskaitė

Tobulėjimui
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Darbo startuolyje realybė: kam verta rinktis šį karjeros kelią?
Kai kalbame apie darbą startuolyje, dažnai įsivaizduojame jaunatvišką aplinką, „prosecco” kraną virtuvėje ir stalo tenisą koridoriuje. Tačiau idialogue mentorė Živilė Auruškevičienė, mačiusi startuolių realybę iš įvairių perspektyvų, piešia kur kas sudėtingesnį paveikslą. 
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Praktinis patarimas
Karjeros pokytis: kaip krizę paversti galimybe?
Jei pastaruoju metu svarstei apie karjeros pokyčius, nesijaudink – esi ne vienas. Šiuolaikiniame darbo pasaulyje karjeros pokyčiai tampa ne išimtimi, o taisykle. Pasaulinio ekonomikos forumo duomenimis, iki 2027 metų net 44% darbuotojų planuoja fundamentaliai atnaujinti savo įgūdžius, o McKinsey & Company tyrimas rodo, kad 87% darbuotojų pasaulyje jaučia būtinybę mokytis naujų dalykų. Naujų žinių ir iššūkių ilgesys nėra krizė – tai natūrali profesinio gyvenimo evoliucija.
Skaityti toliau
Neringa Sendriūtė Augimui
Ar mentorystė - tik praeinanti mada?
Ateitis priklauso organizacijoms ir profesionalams, kurie supranta, kad tikroji konkurencinė vertė slypi gebėjime nuolat mokytis, adaptuotis ir augti. O mentorystė – tai ne tik įrankis šiam augimui, bet ir būdas užtikrinti, kad augdami neprarasime to, kas mus daro unikalius – mūsų žmogiškumo, kūrybiškumo ir gebėjimo kurti prasmingus profesionalius ryšius.
Skaityti toliau